söndag 23 januari 2011

Nu har jag varit dålig på att blogga igen, men jag har inte riktigt hunnit med det.

I onsdags va jag på friskis och körde ett step-pass, det ca verkligen en nära döden upplevelse, i vissa steg skulle man hålla på att snurra runt, till slut kände jag hur hela rummet började snurra... Men jag lever fortfarande och ska träna någon dag nu i veckan också.

I fredags va jag i skolan då jag har börjat plugga engelska b på distans, det gick bra, blev mycket skratt i alla fall :)

Senare på kvällen åkte jag till Alsterbro där jag har varit hela helgen och är fortfarande här :) har varit en väldigt mysig helg! I fredags va det även några här, vi åt kräftor och drack lite gott. Igår smackade jag även hummer för första gången i mitt liv, det va faktiskt gott. Fast jag gillar dom flesta skaldjuren.

Nä nu ska jag sluta blogga och vara lite social igen.
Hej svejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar