söndag 9 januari 2011

Trött!

Ja jag vet att jag är lite dålig på att uppdatera, men har varit så sjukt trött och inte riktigt haft tid. Men nu skriver jag äntligen :)

Ja i torsdags så va jag ju då på Nybro open, det va helt okej faktiskt, ångrade inte att jag åkte dit. Kul att se folk man vet vilka dom är spela. Jag stannade dock bara till kl 00.00 så vet inte riktigt hur det slutade den kvällen, men spelet är inte slut än utan jag tror det håller på idag också.

Sen va det ju då fredag, jag tog det lugnt hela kvällen. Inte riktigt likt mig kanske men va rätt skönt. På eftermiddagen åkte jag till åseda och hämtade Dixie, mammas hund, sen va jag och handlade så jag kunde göra mig en god middag som bestod utav kött, potatisgratäng, sallad, första champinjoner och bea-sås. Sen slappade jag bara resten utav kvällen och gick och la mig rätt tidigt.

Sen va det lördag igår och jag och Dixie träffade Richard och Pakito, vi va ute en sväng med hundarna så dom fick leka lite, gick över förväntan. Sen fick jag skynda mig hem för att byta om och åka till emelie där förfesten väntade, på förfesten va det jag, Emelie, Tove, Ida, Malin, Linda, Emilia. Fast Linda och Emilia följde tyvärr inte med vidare till kalmar.
När vi kom in till kalmar så gick vi till bistro, va typ inget folk när vi kom men det struntade vi i. Men det kom mer folk sen :) Det blev en bra kväll, fast den hade nog kunnat vara lite annorlunda om jag hade fått bestämma, men men det kommer fler tillfällen...
Det blev efterfest hemma hos emelie, och vi kom i säng och gick och la oss kl 7 idag på morgonen.
Det är nog därför jag är så fruktansvärt seg idag.

Men nu har ni fått en uppdatering, så hoppas ni är nöjda ett litet tag till nu :)

ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar