onsdag 12 januari 2011

Mina konstiga tankar

Har ni någon gång varit med om att ni får känslan av att ni har brottom att göra något för annars kommer du inte hinna med det, typ som att man måste skynda sig för om en vecka tar livet slut typ...

Sånna tankar kan jag ha rätt ofta, och sen kommer jag på mig själv med att varför ska jag skynda mig, har ju förhoppningsvis lång tid kvar att leva.

Ibland får jag påminna mig själv om att jag inte alls har särskillt brottom med vissa saker. Jag kan ta ett exempel på kanske ni förstår hur jag menar lite mer. ( Kanske inte är det bästa exemplet men det va det ända jag kom på nu )

T.ex:
Jag känner typ att jag måste hitta på det i helgen och göra det... Men sen kommer jag på, varför måste jag göra det nu? jag har ju hela sommaren på mig.

Skulle vara kul om ni lämnade en komentar och berättade om ni oxå kan tänka och känna så ibland.
puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar