torsdag 6 januari 2011

Nybro open!

Idag har inte hänt så mycket för mig. Jag kom hem ifrån jobbet vid kl 10. Jag låg i sängen och tänkte vila lite, men det blev aldrig så, kom på andra saker som jag ville göra. Hittills har jag inte gjort ett skit vettigt idag.

När jag satt och kollade runt lite på datorn så kom jag på att det va Nybro open idag, och jag är inte alls intresserad utav fotboll men fick ett lite ryck att jag vill åka dit, frågade Malin om hon ville följa med men hon skulle vara barnvakt så det gick inte och Emelie va tvungen att plugga så det gick inte heller. Men som tur va så löste det sig ändå så jag kan åka ner och kolla :) Undra hur lång tid det tar innan jag tröttnar och ångrar mig :P Fast jag vet några som ska spela så det kan nog bli kul, bara det inte är så jävla kallt där inne i ishallen.

Jag kanske skriver ett inlägg till sen ikväll och berättar om mig kväll :)
ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar