måndag 10 januari 2011

Återbesök i Linköping

Idag har jag varit på återbesök i Linköping efter jag gjorde min käkoperation för ca 1,5 år sedan. Allt gick jätte bra och det såg bra ut med :) Det var inga större problem att köra förutom på hemvägen mellan Alsterbro och Nybro, där va det som riktig isbana så där gick det inte fort.

Nu blir det att ta det lugnt ett tag innan man ska köra ner mamma och lillasyster till stationen för dom ska åka hem till Falkenberg igen. Sen blir det att ta det lugnt en liten stund till innan man ska börja jobba kl 21.
Jobbar bara mellan 21-09.30 så det är rätt lugnt. Efter jobbet imon blir det till att åka direkt till balder för att ta kort till mitt jobbleg. Hoppas jag bara inte glömer det imon.

Men nu ska jag lägga mig och slappa en stund på soffan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar