måndag 17 januari 2011

God kväll!
Det va ett tag sen jag uppdaterade bloggen nu fast har varit rätt upptagen och inte riktigt haft tid. Dom senaste dagarna har bestått av biomys och jobb och lite mer mys. Helgen blev lugn då jag jobbade först fredag till lördag och sen söndag till måndag. Så är riktigt seg idag, sov 6 timmar idag när jag kom hem ifrån jobbet :) Men nu är man ledig till torsdag så det är skönt :)

Ibland blir jag rädd när jag tänker på hur lätt vissa ger upp saker... Att man inte ens ger det ett försök utav man bara ger upp, det är då man inser hur lite vissa saker betyder för dom. Vill man verkligen att vissa saker ska fungera så ger man inte bara upp utan då kämpar man för det. Okej att det kan vara tufft ibland, men man ger ändå inte upp.. Man kommer inte långt om man inte kämpar..

Där fick ni lite utav mina tankar idag...
Imon ska jag till Kalmar och tandläkaren där. ska bli skit kul.... eller inte. Men det är bara ett återbesök så det ska nog gå bra. Sen på kvällen blir det mys :)

hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar