torsdag 10 februari 2011

Hej hallå!

Nu va det ett tag den jag skrev senast. Men det har inte hänt så jätte mycket den senaste tiden. Jag har mest jobbat, tränat lite och tillbringat rätt mycket tid med min kille :)

Nu i helgen som va så va jag hemma i Varberg och hälsade på pappa. Mycket trevligt va det. Fredagen tillbringade vi i Stockholm och sen på lördagen blev det party, mycket kul att träffa både lite gammalt och nytt folk :)
Alltid lika tråkigt att åka därifrån, men denna gången va det inte lika jobbigt för jag visste att när jag kom hem så va du där och väntade :)
När jag va i Varberg så passade jag på att göra en ny Tatto i nacken där det står " amor vincit omnia" som betyder "kärleken besegrar allt" jag blev mycket nöjd med den :)

Nu ligger jag hemma hos sötnosen och väntar på att han ska komma hem ifrån jobbet. Jag har varit här sen i tisdags, men imon blir det till att åka hem igen då jag ska jobba :(

Nä nu orkar jag inte blogga mer den här gången, får se när nästa inlägg kommer men blir förhoppningsvis snart :)

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar