tisdag 23 augusti 2011

"Jag saknar dig"

Igår var jag och såg "jag saknar dig" på bio med mina kusiner och den va riktigt bra! Jag trodde att det skulle vara en riktig "gråtafilm" men riktigt så va det inte, visst den va sorglig och så, men det föll aldrig någon tår för det, däremot så skrattade jag så mkt att jag nästan började gråta, den va riktigt rolig på vissa ställen. Jag rekomenderar den starkt!

Filmen handlar om två enäggstvillingar, den ena är lite mer populär än den andra, och sen så dör den ena i en olycka och hon hemsöker sin syster och vill att hon ska hjälpa henne med det hon hade påbörjat.
Vill inte säga så mkt mer om filmen så jag avslöjar för mkt, men se den!

När bion va slut så körde jag hem mina kusiner, sen åkte jag in till stan igen och sov hos ...... :) mysmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar