onsdag 31 augusti 2011

fullt upp

Inatt åkte min moster och hennes man på bröllopsresa, så nu är det jag som får hålla ställningarna här i huset i en vecka. Det är jag och mina tre kusiner som är hemma. Men det ska nog gå bra, lite surt bara att jag inte kan flytta till mitt egna innan dom kommer hen igen... Men men, imon kommer mormor och ska hjälpa mig att bära in mina möbler, så jag får lite ordning iaf :)
Och tråga på allt så har jag blivit förkyld nu oxå, känner mig helt död! Men det är bara att skita i det, har inte tid att vara sjuk nu, har jobb, flytt och 3 ungar + 2 hundar och ett hus att sköta, såå nääää inte tid att vara sjuk.

Nä nu hinner jag inte skriva mera, ska åka och hämta sebbe på fritis sen är det dax för att fixa klart maten, och sen börjar jag jobba kl 21. fullt schema!

puss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar