lördag 27 augusti 2011

Flytt!

Nu är jag helt slut! Åkte till nybro igår för att hämta mina möbler och städa min lägenhet.
Så igår när man kom fram så små fixade jag bara lite och gjorde så mkt klart som möjligt så man bara kunde bära ut alla möbler till lastbilen. Idag så har jag burit möbler och städat hela lägenheten. Fick lite bärhjälp utav rasmus och kusinerna som är med hjälpte väl till lite. Men städa har jag gjort själv och det va inte det roligaste! sjukt jobbigt! Har ont i hela kroppen! Imon kommer jag säkert ha ännu mera ont, för inatt ska vi sova på en 5cm tjock madrass på golvet xD Men men det får gå :P Är ju bara en natt sen imon så kör man hem till Halmastad igen och lyfter av allt i den nya lägenheten :)

Men nu ska vi snart försöka sova tror jag så man orkar köra imon och fixa det sista i lägenheten.
pöss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar