tisdag 18 oktober 2011

R.I.P

Idag är det 10år sedan jag va på min första semester med mormor och morfar. Tyvärr så orkade inte morfar och gick bor då i en hjärtattack som han fick pga sin lungcancer. :( du är verkligen saknad av oss alla, kommer aldrig glömma när sköterskorna kom ut och sa att vi skulle gå in till dig och ta farväl. Vila i frid morfar!!


I helgen så va jag i Varberg hos pappa och hälsade på, alltid lika kul att träffa dom igen! På fredagen blev det även fest för Nadja fyllde 19 :) hade en skit bra och trevlig kväll och natt, dock lite minnesluckor men det får man leva med :P

Har slutat jobba för dagen, och är ledig tills på söndag :) imon blir det till att fixa lite hemma för på torsdag så får jag hem 2 hemlösa katter :) dom har blivit vanvårdade så jag ska ta hand om dom till dom är redo att flytta vidare (finns en risk att jag kommer fastna för dom och behålla dom) men jag ska med andra ord bli ett jourhem för hemlösa katter :) känns bra att hjälpa djur som verkligen behöver det :) massa mat och kärlek ska dom få utav mig!

Det va nog allt för ikväll!
Puss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar