måndag 10 oktober 2011

Lär sig av sina misstag

Vi alla gör våra misstag och det är inte någon som är perfekt, men vi alla kan bättra oss, man lär sig av sina misstag. Men om man inte får en chans att bättra sig så är det svårt, det är först när man har förlorat något som man verkligen inser hur mkt de betyder för en och hur mkt man behöver de, och då kan det vara försent...
Sitter och drömmer mig bort om att jag skulle se dig utanför och du kommer fram till mig och kramar om mig och säger " det är dig jag vill ha"...

Men idag är det iaf Måndag och jag är ledig. Jobbade 6 dagar förra veckan så det känns rätt skönt, men imon är det dax för jobb fast bara mellan 7.30-13 sen är jag ledig tills på söndag som det ser ut nu :) Jag har en del saker som jag borde göra, men gör jag allt idag har jag ju inget att göra dom andra dagarna :P

Nu ska jag snart laga lite spagetti och köttfärssås!
ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar